10 Mayıs 2010 Pazartesi

Fourth Kind

Gelelim sevmediğim bir film türüne.Korku.Neden sevmiyorum? Çünkü küçükken izlediğim Chucky,Elm Street gibi filmlerden aldığım tadı alamıyorum.Yaşla da ilgili tabii ki.Korkutamayıp sıkıyolar anca.

Senaryo gerçek röportajlardan yola çıkarak oluşturulmuş.Gerçek olay diyemiyorum ; çünkü pek inanmıyorum.Mantığım inanmamı engelliyo.Hele de Paranormal Activity'den sonra amatör çekimlerin yer aldığı filmlere karşı bir önyargı oluştu içimde.

Kadroya bakalım.Röportajların büyük kısmını veren psikolog Abbigail Emily Tyler rolünde Milla Jovovich var.Tek başına bir filmi izlemek için yeterli sebebi oluşturmakta kendisi.Özellikle kızının kaçırıldığı sahnedeki oyunculuğu beyaz perdede sadece güzelliği sayesinde olmadığını gösteriyor.Sheriff August rolünde Will Patton var.Kendisini The Punisher'daki Quentin Glass rolüyle hatırladım ben.Oyunculuğu yeterli,tatmin edici.Dr Tyler'ın meslektaşı ve arkadaşı Abel Campos rolünde de Elias Koteas'ı görüyoruz.O da Shooter'da derin devletin kötü adamlarından biri olan Jack Payne rolüyle hatırlatıyor kendisini.Psikolog rolünde daha çok beğendim.

Film gerçek olduğu iddia edilen olayları anlatmakta.Bazı sahnelerin polis ve psikolog kameralarıyla kaydedilmiş orijinal görüntüleri de filmde gösteriliyor.İnandırıcılığı arttırmak için olduğu açık.İnanıp inanmamak size kalmış.Ama işin o boyutunu gözardı edersek izlemeye değer bir film.

1 yorum:

Akasya dedi ki...

of Chucky deme bana, beni büyüdükten sonra bile rüyalarıma girip korkutan tek filmdir. elm sokağındaki şarkıyı(çocuklar ip atlarken söylüyodu) hala hatırlıyorum, şöyle bişeydi sanırım: biir ikii üüç döört kapınııı iyi öört, beeş altıı yedii sekizz fredii geldiii..