27 Aralık 2010 Pazartesi

Gorillaz - The Fall

Efenim, Gorillaz daha 2 gün önce yeni albümünü çıkardı taze taze. Hemencecik indirdim. Ama korsana hayır tabi ki, bunu silip orijinalini alıcam.

İlk şarkıyı açtığımda şaşırdım önce. Phoner to Arizona adlı parçaları eski albümlerinden birinde de olan 911 adlı şarkının ta kendisi çıktı. Sonra korktum. Şarkıların tamamının farklı adlarla yeniden albüme konmuş olabileceğinden korktum. İkinci şarkıdan sonra bu korkumun yersiz olduğunu gördüm.

Şarkılar özlediğimiz Gorillaz tadında. Diğer yazımda da belirttiğim gibi the Snake in Dallas çok tatlı bi şarkı olmuş. Aynı şekilde Aspen Forest da çok güzel. Bu arada unutmadan ekleyeyim. The Joplin Spider adlı olan da Massive Attack'ın bi şarkısı. 100th window albümündendi yanlış hatırlamıyor isem. Araştırmadan kendi tahminimi yürüteyim, sanırım Damon Albarn'ın Massive Attack'a konuk solistlik yaptığı bi şarkı olsa gerek bu.

Sonuç olarak efenim hararetle tavsiye ediyorum, edinin, dinleyin. Plastic Beach hayal kırıklığından sonra eski albümlerin tadını yakalamışlar.

0 yorum: