26 Mart 2010 Cuma

Lady Gaga - The Fame Monster

2 gün sonra 24'ünü dolduracak olan bu çılgın hatun gerçekten güzel bi albüm yapmış.2009'un son çeyreğinde çıkan bu albümün kritiğini şimdi yapıyorum.Çünkü ben yeni indirip dinledim.Ne yalan söyleyeyim Poker Face harici hiçbir şarkısını bilmiyodum.Dinlemeye bile tenezzül etmemiştim.Demek ki neymiş? Önyargılı olmamak lazım imiş.

Aslında ilgimi çekmesini şu blog yazısıyla sağlayan Gizem Kaymakoğlu'na teşekkürü borç bilirim.Bu ne kadar güzel bir sestir şaştım kaldım.Duptıs çıstak müzik diye dalga geçtiğim tekno müziğin hakkını vermiş gerçekten.Ayrıca sesinin berraklığına da hayran kaldım.Hele ki klipte hapisten çıkma sahnesinde Michael Jackson figürü yaptı ya,beni benden aldı.Madonna ve Michael Jackson'dan etkilendiğini de kendisi belirtmiş zaten.

Rocker'ım diye ortalıkta dolanan ben gibi biri bile bu albümü severek dinliyorsa herkese hitap ediyor denebilir.2 CD'lik bir albüm.En sevdiklerim de Alejandro,Telephone ve Eh eh oldu.Siz de dinleyin bu çatlak hatunu.

0 yorum: