21 Mart 2010 Pazar

Misyon ~ Vizyon

Aslında hep aklımın bi köşesinde böyle müzikle,sinemayla,kitaplarla,yayınlarla ilgili bi blog yapmak vardı.Ama ilk blogu açarken de olduğu gibi çekincelerim vardı.Ailem ve yakın arkadaşlarım bilerek ya da bilmeden beni ikna etti.Özellikle pek de kolay beğenir olmayan annemin üslubumu beğenmesi bu blogu açarken beni en çok gaza getiren unsur oldu.Yazar olmanın hala zor olduğunu düşünüyorum.Blog açmayla yazar olunmuyo.Gerçekten bunu iyi yapanlar var.Saygı duyduklarım var.Bi yandan da iki üç film izleyen,bikaç kitap okuyan "ben kültürlendim,her poka ahkâm keserim" ayağına girmiş.Diğer blogu açarken de olduğu gibi "benim neyim eksik" dedim.

Bu blogda yazacaklarım kısaca izlediklerimle,dinlediklerimle ve okuduklarımla ilgili olucak.Sade,anlaşılır ve tamamen subjektif.Bikaç gün önce birkaç yazarla birlikte açmak istiyodum.Ama subjektif olcaksa tek olmak daha iyi."artize bak,iki üç yazı yazdı biyeri kalktı" diyenler de olacaktır.Olursa olsun,ne çeşitler görüyorum ben.Gösteriş olsun diye,kendini bi haltmış gibi gösterip hava yapmak için yazmıyorum en azından.İt ürür,kervan yürür.Ben işime bakarım.

0 yorum: